Menu

Reklamacje

W Blueshop.pl dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas produkty były najwyższej jakości. Jeśli jednak zakupiony produkt okaże się wadliwy lub niezgodny z umową, masz prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące procesu reklamacyjnego.


Jak zgłosić reklamację?

  1. Przygotuj produkt oraz dowód zakupu

  2. Wypełnij formularz reklamacyjny

    • Pobierz formularz reklamacyjny [tutaj] lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby go otrzymać.

    • Wypełnij formularz dokładnie, podając wszystkie wymagane informacje (opis wady, data zakupu itp.).

  3. Wyślij produkt wraz z formularzem

    • Zapakuj produkt w sposób bezpieczny, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu.

    • Do przesyłki dołącz wypełniony formularz reklamacyjny i dowód zakupu.

    • Wyślij paczkę na adres:

      Blue Ocean
      Sp. z o.o.

      ul. Zdrojowa 19,
      05-090 Wypędy

    • z dopiskiem: Reklamacja

  4. Oczekuj na rozpatrzenie reklamacji

    • Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki.

    • O decyzji poinformujemy Cię drogą mailową lub telefoniczną.


W przypadku uznania reklamacji

Jeśli reklamacja zostanie uznana, oferujemy następujące rozwiązania:

  • Naprawa produktu

  • Wymiana na nowy produkt

  • Zwrot pieniędzy


Kontakt

W razie pytań dotyczących procesu reklamacyjnego skontaktuj się z nami:

  • E-mail: reklamacje@blueshop.pl

  • Telefon: +48 790 604 500

  • Godziny pracy Biura Obsługi Klienta: 9:00 - 16:00 (poniedziałek - piątek) 


Dziękujemy za zaufanie i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby proces reklamacyjny przebiegł szybko i sprawnie.

 

Ładowanie...
facebook

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Polityka prywatności

Zamknij