Menu

FAQ - najczęściej zadawane pytania

>W jaki sposób można sprawdzić dostępność produktów?

Dostępność produktów wyświetla się na każdej stronie z danym produktem i jest przedstawiona za pomocą poniższych znaków graficznych:
  - dużo
  - średnio
  - mało
  - brak

>Jak dowiedzieć się kiedy produkt niedostępny będzie ponownie w sprzedaży?

Dostępność produktów uzależniona jest od naszych dystrybutorów/producentów, dlatego też najlepszą metodą na uzyskanie informacji o dostępności jest wysłanie zapytania za pośrednictwem formularza kontaktowego znajdującego się na każdej stronie produktowej lub poprzez kontakt mailowy: kontakt@blueshop.pl

>Gdzie znajdę szczegółowe informacje na temat produktów?

Wszystkie szczegółowe informacje dotyczące produktów dostępne są na stronie z opisem danego produktu.

>Gdzie wpisać kod rabatowy?

Kod rabatowy należy wpisać podczas składania zamówienia. W koszyku, pod wszystkimi pozycjami, pojawia się niebieska ramka z górnym napisem "Posiadasz kod rabatowy? Wpisz go poniżej!", gdzie należy wpisać otrzymany kod oraz kliknąć "WPROWADŹ"



Zdjęcie % na stronie głównej: Obraz autorstwa rawpixel.com na Freepik

Ładowanie...
facebook

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Polityka prywatności

Zamknij